-

En släng av dyslexi.

2010-04-14 @ 10:24:04
God morgon världen vilken underbar dag!
   Eller? Jo men visst tusan är det en underbar dag. Solen skiner som bara den och jag har äntligen lättat mit dåliga samvete vilket innebär att jag har ÄNTLIGEN börjat läsa på om min fina kamera som är framme varje dag. Jag fick den som blandad jul och födelsedagspresent vilket betyder att jag nu använt den sen i januari och jag har ännu inte läst instruktionsboken, det kan ha att göra med min släng av dyslexi och är mer av "trail and error" typen, jag drar mig för texter och testar betydligt hellre direkt och ser om det funkar, annars ber jag någon annan (oftast Johan) läsa jobbiga texter och sen berätta för mig, själv tappar jag bort mig på andra raden då jag fastnat på något knepigt ord. MEN denna gången tycker Johan att jag ska anstränga mig lite och jag har våndats över denna bok men inser att jag skulle kunna göra så himla mycket mer med kameran om jag hade lite mera kunskap om den, så nu jäklar!
   Under tiden jag läser så inser jag att jag nog ska blanda mitt sätt med Johans till kvällen med att vi läser den ihop och har kameran till hands så det får bli delmoment och man testar direkt efter man läst och det kanske gör det hela mindre snurrigt.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback