-

Äntligen är den på plats.

2010-04-20 @ 17:25:24



Min kära kära fiol har nu fått sin plats i lägenheten, för den är värd en hedersplats där ingen springer ner den och man kan njuta av att bara titta på den och minnas alla timmar man lagt ner på den. Hur många konserter, resor, skratt, ömma fingar, ja mycket har vi varit med om tillsammans fiolen och jag. I över tio år spelade jag och nu spelar jag på tok för sällan mot vad jag borde, så nu när den hänger där borde jag dra en och annan låt om inte annat för Minis skull, så att även denna unge blir lika musikintresserad som Max är.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback