-

Anonyma kommentarer.

2010-04-18 @ 20:52:53
Härmed ber jag alla er som kommenterar anonymt att sluta kommentera med en gång! För det första tar jag inte åt mig av saker som saknar källa/namn/ursprung. För det andra så undrar jag varför man är så feg att man har en åsikt och vill framföra den men inte vågar stå för den. För det tredje, man måste inte hänga på min blogg om man bara irriterar sig på det som jag har att säga, vi är ca 350 000 bloggare i Sverige så väl bara att läsa en blogg som passar er bättre istället.

Kommentarer
Postat av: Nina

Go Clara!

Skriver ner Ipnummret så ska vi se om vi kan forska fram vem som ligger kabom nån dag.

När ses vi?

Kram

2010-04-19 @ 18:06:48
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: clara *författaren*

det gör vi!

2010-04-19 @ 19:38:19
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback