-

Fixarfredag

2009-10-30 @ 10:03:27
Idag har vi hela familjen samlad, vilket innebär att vi har ca en miljard saker att göra, på gott och ont....
Självklart kommer en lista på några av sakerna:

Tvätta/städa bilen prio 1!!
Åka till sjukan för att få vaccinet, Johan ska hålla min hand och Max ska hejja på.
Köpa garn till mitt projekt.
Ut i skogen och plocka lite av naturen.
Handla mat...
Städa hemma.
Storskrubbning av hela familjen.
Leka med Max.
Gå en promenad.


Dessutom så ska Johan laga trerätters till mig ikväll så jag ska hålla mig borta från fem så han får fixa i lugn och ro, se så fram emot hans hemliga meny.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som en skitskön fredag!!!

Själv är jag apsjuk idag och har fått skicka bort Julie för att orka..Bah!

2009-10-30 @ 12:01:57
Postat av: julia

mmmmm ost och broccoli soppa kanske ;) (hihihihhihi)

2009-10-30 @ 12:18:35
URL: http://chulii.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback