-

Saker jag vill.

2009-05-29 @ 09:39:17
  • Jag vill ha en heldag med BARA Johan, ingen lite Maxligist som som kryper omkring och gör jäklelskap.
  • Att mina naglar ska va sådär snygga som dom var en gång i tiden.
  • Att vi blev av med det där förbannade bordet som tar upp HELA våran hall.
  • Jag vill va ute i solen och bli brun, SMÄLLBRUN!
  • Att lägenheten ska va toppstädad och inte som den är nu....
  • Att min cykel skulle ta och cykla sig själv tillbaka hit från mamma och pappa.
  • Känna mig utvilad.
  • Att hela familjen skulle få va friska samtidigt, verkar va lättare sagt än gjort.
  • Att min höft skulle va på sin plats igen och inte kännas som att den rasar sönder såfort jag ska ut och gå.
  • Gå och klippa mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du får skicka Max till mamsen så du får en dag med Johan.

2009-05-29 @ 10:02:09
Postat av: Emilia

Hej. Kan du hjälpa mig med att fixa en klocka på min blogg?



Kram :D

2009-05-30 @ 13:15:36
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback