-

Klippa mig, VAR?

2009-05-13 @ 22:18:24
Nu är jag såå trött på min FULA frisyr så jag bara MÅSTE klippa mig, förra gången vart det total misslyckat (enligt min mening) så nu tänker jag klippa mig hos någon som lyckas aningens bättre.
Idag var jag med min goa vän Johanna på Nyans då dom skulle välja ut hårmodeller till imorgon då det ska vara någon stor hårmässa  på Wisby Strand. Johanna blev direktvald (inte så konstigt med hennes fina långa röda hår) och så ville hon ha med mig men jag ville inte klippa page, så jag backade. Lite trist, då det lät som att det skulle bli en riktigt rolig upplevelse att få va med på catwalken.

         Men nu vill jag höra era tips om var man ska klippa sig??


Jag o Johanna för flera år sedan påväg till krogen.

Kommentarer
Postat av: nina

Hos Suzanne Larsson på Cam& Co. Hon kan "vårt" hår, tjocka, halvblonda och slingade. Blir jämt nöjd hos henn.

2009-05-14 @ 07:31:40
URL: http://ninaruthstrom.blogg.se/
Postat av: Jenny

Hejhopp! Jenny från ÖF här.

Något vidare tips på frissa har jag tyvärr inte, det finns en tjej på Soft jag gillar/gillade (var där en gång och blev supernöjd) Minns dock inte namnet.

men, vad hette det där braiga schampot mot grönt hår du använde?

2009-05-14 @ 11:47:31
URL: http://jennyls.blogg.se/
Postat av: julia

JOEL clara... säger bara JOEL !!??!!! :) hihihihi

2009-05-14 @ 12:43:49
URL: http://chulii.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha! ja Clara det där att det var på Wisby Strand hade vi helt fått om bakfoten!!! Det var ju på Strand Hotell.. inte alls lika glammigt! Dock himla kul o jag är nöjd med min frisyr :) Snygg bild du rotat fram...

2009-05-16 @ 20:17:02
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback