-

Grattis Emilia!

2009-01-17 @ 21:12:07
Idag fyller min "lilla! kusin Emilia hela 13 bast!! Skulle skriva ett grattiskort och kom att tänka på att det är omöjligt att hon redan är 13 år! Exakt hur fort går inte tiden?! Vi hade bestämt oss för att gå till kalaset som ligger ca 4,3 km från oss (enligt eniro :-)) men hu va kallt de var! De vart så kallt ett tag att jag var tvungen att omvart annat springa med vagnen för att inte frysa ihjäl! Men sen bjöds det på riktigt gott fika och sällskap och hemvägen kändes mycket kortare som tur var.

Max fick ikväll för andra gången suga lite på en gurkbit efter att han satt med stora tiggarögonen när vi åt grönsaker o dipp. Han vet inte riktigt vad han ska tycka om de men de blir nog bra tillslut.

Imorgon kommer det fullt med folk hem till oss, ska bli trevligt.

Kommentarer
Postat av: LeeLoo

hihi! En till som vill smaka... Ska bli kul att få se Max busiga min om han vågar göra den nästa gång vi ses!

2009-01-18 @ 00:55:02
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback