-

Om jag skulle på en arbetsintervju.

2009-02-21 @ 10:09:35
http://www.e24.se/pengar24/jobbkarriar/artikel_1102745.e24

Jag och Johan satt och kolla Expressens hemsida igår och hittade då denna länk. Man blir ju förvånad om vad det finns för frågor på en arbetsintervju! Så nu tänkte jag svara på dessa frågor och eftersom jag ALDRIG varit på någon arbetsintervju så kan jag nu förbereda mig inför det värsta ut i fall att liksom.

1. Vilken gravsten skulle du välja?

Den som resten av min familj/släkt ligger vid, sen hur den ser ut skiter jag i.
2. Skulle du kunna tänka dig att ha kjol en gång i veckan? Frågan ställdes av en man.
SNUSKJÄVEL!! Eller jo visst om du går i speedos!!

3. Vad använder du för preventivmedel?

6 månades bebis (det få en att känna att det räcker gott med en bebis i taget) Och själv då? Något tips??
4. Har du en massa fräckisar på lager som du kan berätta? Den som inte kan det tål inte mycket och då passar den inte här.
Klart jag har, det var en gång en man som var totalt tappade och inte hade en aning om vad man ställer för frågor på en arbetsintervju som därför gick misste om en kalasbra person.... suck.....

5. Hur mycket hade du tänkt dig gå ner i vikt? Hur ser din plan ut för det?
 Jo, jag har gjort ett diagram i exel där jag har en veckoplan. Döööööö..... Jag är fet, du är ful, jag kan banta, vad kan du?!!

6. Kan du hantera ett hagelgevär bra?

Öhhh... Jag har nog kommit på fel arbetsintervju tror jag, ursäkta mig. Hej då.
7. Jaså du sjunger, kan man få höra ett smakprov?
Oj förlåt, var ditt namn Anders Bagge?? Jaha inte de, Bert Karlsson??

8. Har du provat amfetamin många gånger?

Jo men det är ju dig jag köper det av! Så det vet du väl. Pucko, NEJ!
9. När du blir arg, känner du någon gång för att slå den du blir arg på på käften?
 Bara när jag får dumma frågor på arbetsintervjuer.

10. Lever dina föräldrar fortfarande tillsammans, varför?
 Jo det gör dom, för att det kallas kärlek. Hur är det med dina föräldrar då?

11. Varför är du singel fortfarande?

Ursäkta, du har ju inte fattat något. Och spelar det någon som helst roll om jag ska jobba här????
12. Vilket träd skulle du helst vara och varför?
Ek. Mitt efternamn, dessutom är dom stora, vackra och står stadigt utan att vika sig för vinden oavsett varifrån det blåser.

13. Kan du hantera en sopkvast?

Sopkvast.... Vad är det för något??
14. På vilken sida om sängen tycker du bäst om att sova?
På ovansidan såklart!

Ja, vad ska man säga. Kanske som Johan brukar säga... Än är inte den sista idioten född.


Kommentarer
Postat av: julia

http://m2.capitex.se/Images.aspx?objguid=3KIASMUN236C0A7B&objtype=CMBoLgh kolla in min nya lilla lya som ja impulsköpte till mig själv som en enkel övernattningslägenhet i gtb :) hahahah

dreeegel dreeeegel

2009-02-21 @ 11:46:54
Postat av: julia

alltså ja dööööör vilka roliga frågor... har med fått en hel del roliga under alla min interjuvuer ja gått på .... hahah undrar vilken den konstigaste fråga ja har fått.... ska klura på den!!

puss

2009-02-21 @ 11:50:02
Postat av: nina

hahaha

2009-02-21 @ 12:08:27
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Linda

What?? Hahaha, vilka j-vla frågor rent ut sagt!

Snacka om oseriöst intryck av arbetsgivaren....Men väldigt roligt att läsa om :-)

2009-02-23 @ 00:09:06
URL: http://lan.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback