-

Lyllos oss!

2009-02-07 @ 12:19:05

Vilken tur man har ibland bara för att man är som man är. Vi vaknade strax efter åtta eftersom Max sa att nu fick det va nog med latfasonerna. Så det var bara att släpa sig upp. Värre var det för stackars stackars Johan som kom hem klockan tre inatt efter att ha varit tvungen att umgås med sina killkompisar och äta god mat på Packis och dricka billig öl sen på Skeppet (kalla mig gammal, men skeppet är och förblir skeppet, inte töntigt Hamnplan 5) Och tillslut äta på donken innan han gick hem. Tycker såå synd om honom, eller jag tycker faktiskt mest synd om Max som i morse ville krama om sin älskade pappa med fick kväljningar när han skulle ge honom en puss för den döda bäverna som Johan måste ha sugit på på vägen hem. Sen ville Max bara va hos sin mamma. Jag säger då det, han är en smart pojk den där Max. Nu till det där med Lyllos oss. Medan Johan skrämmer slag på Max med andedräkten läser jag GT och ser där en annons om Strand Hotell och Alla hjärtans dag (som för övrigt råkar vara våran 3 års dag.) att 10 stycken skulle få boka en meny på 3 rätters och sen ingick övernattningen. Jag tvingade Johan ringa och vi var en av dessa 10! Så nu ser jag massor fram emot det.
Om en liten stund ska vi ut och gå en lååååååångprommis innan vi ska på en visning av en lägenhet, kan bara hoppas att den inte är yttepytte den med. Börjar fundera på om man ska ta och flytta till en kojja i skogen istället, känns ju nästan som att det är större chans att lyckas piffa till det till "mitt" då....

Max äter mosad potatis för första gången. GOTT!

För övrigt har vi köpt en ny nappflaska som han älskar, den är ball!

Så nu återstår det bara att säga trevlig helg! från Döda bävern, Matvraket och Mamma Mu


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, ja det är inte lätt att övervinna döda bävrar :-)



Kul att Max tycker om sina smakportioner iaf!

2009-02-07 @ 12:23:05
URL: http://lan.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi! "döda bävern som han måste ha sugit på" Haha! Tack för den, var kul! :-D Ikväll ska min sambo suga på en död bäver. Hehe!

Max ser nöjd & stolt ut under sin matstund, härligt med matglada killar!

2009-02-07 @ 16:12:09
Postat av: LeeLoo

förgående inlägg var ifrån mig

2009-02-07 @ 16:12:32
Postat av: catti

vad mysigt med middag på strand och övernattning därefter, som sagt lyllos er.

2009-02-07 @ 16:34:05
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: nina

grattis till vinsten!

får man hänge på...? eller är det inte läge?

2009-02-07 @ 18:48:52
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Moster

Ni har verkligen världens finaste kille! På delad första plats med mina två förstås!

2009-02-08 @ 00:28:33
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback