-

Oj, titta!

2009-12-14 @ 22:42:53
Idag skulle Max och jag gå ut och leka en stund medan solen ändå var uppe. Så vi skottade på oss alla kläder och ut kom vi, något som Max för övrigt verkligen gillar, sålänge han inte ramlar och blir smutsig om händerna. Då vill han bli buren och tvättad direkt. Men nämner man bara ordet "GUNGA" så är dom flesta problem i världen lösta.
Men idag blev Max imponerad bara vi kom ut för dörren. Men ett högt "OJ, titta!" och sen "OJ, mamma!" det han såg var snön som kommit. Tråkigt nog var det så fånigt lite så vi övervägde inte ens att leta fram pulkan som jag köpt till honom för länge sen och bara inväntar en vit vinter.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback