-

kollat på bilar

2009-12-21 @ 20:38:48
Håll i er nu för JAG har jobbat idag. Nej, det var inget lite larvjobb som jag hittat på själv utan med fin lön och allt. JAG har jobbat på transportstyrelsen, låter helt sinnessjukt men det är sant. Min moster jobbar där och hon ringde imorse och undra om jag eller Johan ville ryka in och "kolla på bilar". Jag tackade med en gång ja och Johan körde mig dit. Sen efter det har jag sett regskyltar på ca 2200 bilar idag, du milde vad jag kommer drömma om bilar och snö inatt. För det är just det jag har kollat på, tullen in och ut genom Stockholm. Jag skriver regnummer på alla dessa som datorn inte fixar själv nu pga snön. Så att jag nu sitter vid datorn är jävligt underligt... Jag ska jobba imorgon heldag och några ynka timmar på ons och sen nästa vecka igen. Det blir trevligt när vi ska flytta där sista helgen i januari. Nu ska jag umgås med Johan och försöka få våran övertrötta son att somna....

Kommentarer
Postat av: Jenny

FAN så härligt Clara! Det är du/ni "värda" eller hur man ska säga =D

Glad för din skull!!

2009-12-22 @ 09:56:30
Postat av: malena

Låter som du fått sitta på samma jobb som min lillasyster!

2009-12-23 @ 11:57:34
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

ooo, härligt med lite extra klirr i kassan så här i juletider. God Jul på er & Gott nytt år kram från oss på "simmet" ;-)

2009-12-26 @ 00:09:14
URL: http://leelooos.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback