-

Vart på förlossningen...

2008-05-29 @ 17:27:32
Nu va de avklartat me. Studiebesöket på förlossningen och bb, inte för att bb va så mycket att se men ändå. Förlossningen va desto trevligare, de va en bm som berättade om ditten och datten och vi lyssnade me Dumbo öron, men pga min dumma dumma rygg klarade jag inte av att sitta som dom andra så efter en stund gav jag upp och fick ställa mig upp, då gick de bra att lyssna igen. Jag börjar mer och mer fatta att det ska komma ut en bebis, men i min värld ser den bara ut som Fridas bebis gör för något annat kan jag inte få ihop just nu, så därför är jag mer inne på nu att det är en pojk. Men som jag sagt ända från början... De får va precis va de vill bara den kommer ut och skriker lite.
Ikväll ska vi gå och se Indiana Jones, vi är alltså jag, Johan och pappa. Billy har sagt att han ska planka in... Hoppas att h*n inte skämmer ut oss! Så nu ska jag ta alvedon så jag slipper ha ont ikväll utan ska njuta av filmen fullt ut!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback