-

Tänk va gött livet kan va...

2008-05-09 @ 10:11:24
Vaknade vid halv nio för femte gången och tänkte att nu fick de va nog. Kom upp och vad fick jag se, världens finaste väder!! Så de fick bli att duka på balkongen för frulla, väcka Johan och tala om att vi skulle ut och cykla lite. Vi fick börja me att gå till cykel och mchallen och pumpa hans däck. Sen cyklade vi in till coop och köpte mackor och yoggi. De fick bli den nya me jordgubb, vanilj och lakrits, passar nog bättre på stranden som mellanmål än som frulla. Men gott va de och mysigt. Så nu ska vi åka ut till Tofta och bara ta dagen som den kommer.
Så till er alla från mig och Billy, passa på och njut av livet, de går inte i repris!

Kommentarer
Postat av: cat

va är de för yoghurt?? med lakrits? verkar stört... inte gott alltså. men jag måste testa o se iaf, jag som är en lakritsälskare! =)

DÖFINT väder här i uppsala idag =) wiii!

2008-05-10 @ 15:32:00
URL: http://calelicat.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback