-

Skön dag..

2008-05-22 @ 18:45:21
Nu har jag gjort stan med mamma och lite Hanna (hon gick efter första affären). Mamma ville att jag skulle visa vilken vagn vi valt så vi knallade ner till babyproffsen och kände och klämde på vangnarna och kollade in bilbarnstolen som vi bokat och alla andra miljarder prylar som dom har. Min favvo pryl är en cykel som jag försöker övertala Fia om att köpa till Agge.



Haha! Den är ju för jävla ful!! Man kan ju stå i timmar och bara skratta åt den! Hahahaha!!

Efter stan plockade vi upp Johan som så fint pluggat hela dan och åkte hem till mor och far för en fika, gott!
Därifrån gick vi hem, kan ju enkelt sammanfatta den prommisen... De gick inte fort men vi kom hem, punkt slut.
Ett skönare väder får man iaf leta efter så att de tog lite tid gjorde inte så mycket. På vägen slank vi in i gråbban. Ojoj, vad dom byggt om, såg inte ut som på den gamla goda tiden. Men en sak va sig likt, när man stod i kön till kassan luktade gubben bakom sprit och annat bläää. Då kändes det hela en smula bättre. Nu ligger jag som en padda på rygg och kommer troligen göra de hela kvällen, ska ladda inför profylaxen imorgon. Ska bli mysigt att komma ner dit igen till alla andra tjockisar me pojkvänner som behandlar dom som porslinfigurer, då man inser att man är helt normal.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback