-

Sista trimestern!

2008-05-27 @ 13:55:19
Nu äntligen! Detta innebär att nu klarar bebisen att andras själv i luften men om den skulle ta ett för tidigt tåg så att säga. Men de är inget vi hoppas på. Det är så skönt att veta att bebisen har det bra där inne och mår den bra, så mår jag också bra.
Så de är nu det jobbiga ska börja enligt dom som fött barn, men vafan de får bli jobbigt när det vill men nu mår jag bra och det tackar jag gudarna för (ryggen är ju en annan historia)..
Nu kommer Frida me familj om några minuter= fikatajm! Jag har bakat spunken scouns, så himla gott!

Kommentarer
Postat av: cat

jaha, du får lägga upp receptet så man har chans o testa dom själv =)Eller så kan du göra dom åt mig i sommar, kanske va en bättre deal, hehe för mig iaf!

Du måste ta kort på lillen, vad heter han nu då? Hälsa från mig!

2008-05-27 @ 14:15:19
URL: http://calelicat.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback