-

Om att va nykter...

2008-05-18 @ 09:01:32
Igår va jag som sagt på galaj me dansskolan på Ohlearys. Och hade så himla kul! Först va de kramkalas sen skulle de drickas bål, så Aydin gjorde värsta goa drinken special till mig och Tessan, mums! Va klart de godaste jag druckit i år! Och de va bara början. Innan vi åkte hem hade vi nog fått fem olika goda tjockisdrinkar. Så att va nykter blev inte så illa iaf. Han gjorde tom shottar till oss när de skulle shottas, de kallar jag gulligt! Men eftersom dom andra inte fick shottar me "saft" i vart stämningen ännu bättre och resten stannar mellan oss som va där. Hahahaha!! Men jag har många kort som jag skulle kunna sälja dyrt! ;-) Men vid halv tolv kom annat folk så då bestämde sig vi tjockisar för att åka hem, fulla av taco och drinkar.

Nu väntar jag på att min kära far ska ringa och säga när vi ska åka till Tofta för att faga. (jag ska bara stå och va sällskap, eftersom jag haft en HELKASS rygg nu i flera dar... men jag kommer dock va där!)

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback