-

Jag och mina drömmar.... :-)

2008-05-06 @ 10:44:26
Vi drog en lite sovmorgon idag, eller allt är relativt, men de får räknas som sovmorgon inom dessa väggar. Så jag vaknade vid nio av att jag i panik försökte springa inför ringmuren medan från alla håll kastades det stenliknande saker som man dog av om man blev träffad. För första gången utnyttjade jag att jag är gravid och skrek " Jag är gravid, jag är gravid, skydda mig!!!" Sen vaknade jag.... Låg och läste en veckotidning till tio, väckte Johan och tvingade upp honom på frulla eftersom jag höll på att svälta ihjäl.. Men nu ligger frullan fint i magen och vi ska fixa balkongen så de blir lite trevligare att va där sen.. Tror nästan att jag ska ta en före-efter bild.. 
 Vid tolv ska jag träffa Frida och några andra tjockisar för lunch, ska bli himla kul!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Hallå!
Var riktigt trevligt o träffas i gbg o se fina magen:)
..Kom bara o tänka på en sak nu, vart befann sig lufsande Wille någonstans egentligen??
Ta hand om dig! Kram

2008-05-06 @ 14:47:16
Postat av: clara

Jo visst va de! Ska bli kul att ses i sommar igen. :-) Wille var hos moffa och Marianne och hade semester. Kram!

2008-05-06 @ 19:01:57
URL: http://cklaris.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback