-

Älskade vattengympa...

2008-05-14 @ 17:41:45
En sak är iaf uppenbart... Vi får barn på fel årstid, för alla föräldrakurser och liknande stängs ner under sommaren och nu fick jag reda på att dom kommer stänga vattengympan oxå! Men bara för några veckor men ändå! De är ju veckans höjdpunkt... Vad ska man göra nu då, åka till romabadet med tanke på att de e enda badet som man inte fryser ihjäl i och där ställa sig och göra alla fåniga övningar... Känner mig så besviken på att de bara är så, de e ju inte så man väljer alla gånger när bebisen ska komma..

I övrigt har jag haft stora tvättardagen så de hänger tvätt precis överallt!

Och ikväll blir det rabarberpaj! Tjohoo!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback