-

Kalas för August.

2008-06-23 @ 22:15:23
Killen fyller hela två år idag! Stor grabben med andra ord! Han fick en film med Byggare Bob och ett snickarsett med massa bra att ha saker som tång, hjälm, skyddsglasögon mm. Han gillade iaf prylarna och de va skönt. Jo just de... Han fick en liter jordgubbar me av oss.
Men det hände något stort under kalaset.. Hanna lekte med August och tillslut sa tom Agge "Hanna", vilket är stort! Hon hoppade med han på studsmattan och busade med han, jag är fortfarande förvånad!
Nu ska jag krypa in till sängen och ligga där och titta på my precius... Ska berätta mer om den imorgon..

Natti natti!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback