-

tjejerna

2008-12-28 @ 11:28:23

idag skrivs allt me små bokstäver pga att jag ammar under tiden.

igår hade jag annie, cattis, elsa o jeanette över på lite knytis taco. de va länge sen som jag skrattade så mycket. de roliga är att trots att vi inte har träffats alla på en gång på mega länge så spelar de ingen roll alls, vi blurrar om vart annat hela tiden. för er som inte vet så va vi järngänget på högstadiet och gjorde otroligt massor med bus, fanskap  och framförallt vänskap.

nu ska vi hitta på något att göra medan Max sover, ska bla passa på att föna håret.


Kommentarer
Postat av: cat

Ja tack för igår! Det var riktigt kul =) Vi ses efter nyår! GOTT NYTT ÅR i förskott!

2008-12-28 @ 12:51:27
Postat av: nina

skönt med såna goa kompisar

2008-12-28 @ 21:21:33
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback