-

Lite si o så....

2008-12-18 @ 11:40:38
Kom hem från BVC för en stund sen. Max har stannat av sin kurva massor och hade nu bara gått upp 120 ynka gram. Och jag som försökt väga honom på TC med mig och kom då fram til att han hade minst gått upp ett och ett halvt kg!! Hur fan räknar jag?!! Så vi ska tillbaka igen den 30 dec. Hade inte en tanke på att dom skulle ha öppet då, men så slog det mig att det föds faktiskt bebisar i där i krokarna då med så det är klart dom måste mätas och vägas med.
Jag gillar verkligen våran BVC "tant", Eva. Hon är precis så som jag vill att hon ska va, helt perfekt för sitt yrke. Det enda som är synd är att hon inte jobbar fredagar så vill man akutses så måste man komma på det senast senast på torsmorgon. Tur att man inte behöver akutses så ofta. :-)

Idag är det stora tvättar- och städardagen, vilket innebär att jag hamnade framför datorn. MYCKET roligare!

 

Kommentarer
Postat av: nina

men lilla Max då - äter du inte ordentligt. å ja, han tar sig nigs nart igen. hoppas ni inte behöver oroa er för det.



har du OXÅ städardag. då är vi tre. du, jag, malena. lustigt.

men det beror väl på att det "faktiskt är jul snart" kan jag tro. som en på familjeliv skulle sagt

hi hi

2008-12-18 @ 14:26:22
URL: http://torrbollen.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback