-

Inget vi inte pratar om..

2008-12-16 @ 22:22:12
Hade systrarna här på den numera traditionsenliga veckoträffen, vi fortsatte se Sunes Jul, lika rolig som alltid. Hittade tom lite missar här och där.

Tidigare idag var vi (jag o Max) hemma hos Lee, hon hade fixat en hel buffé med fika. Självklart var det mycket trevligt.
Så mysigt att bara sitta och prata om alla möjliga saker, stora som små. Men en sak som förvånar mig är att vi faktiskt aldrig (vad jag kan minns, vilket inte är alltid att lita på) pratar blöjmärken, bajs eller liknande. Men i övrigt så gillar jag att de finns inget vi inte pratar. Skulle inte ens kunna räkna upp allt vi pratar om för det skulle fylla hela min blogg.

Max har för övrigt kommit in i ett konstigt stadium, han kan bli MEGA och då menar jag verkligen MEGA ledsen för ingenting, han ser verkligen helt förkrossad ut när han gör så och då kan man undra vad som kan ha gjort honom sååå ledsen, när inte ens BÄRS (Blöja Äta Rapa Sova) funkar....


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback