-

Han eta mask

2008-12-10 @ 22:13:54

Jag och Max var och hälsade på min mamma på hennes jobb (en förskola) igår när Johan var i skolan. Det satt en liten pojk som var mycket trött efter vilan i soffan och rätt som det var fick han syn på Max och fråga om han fick klappa, självklart fick han det! Jag berättar att han heter Max och efter en liten stund kom en av personalen förbi och då berättar pojken glatt "han ejat mask". Det är inte lätt med språket alla gånger och man inser snabbt hur lätt saker och ting kan bli sååå fel.


Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback