-

En mycket vaken Max och en mycket trött mamma Clara...

2008-12-20 @ 08:42:53
Max har börjat med en ful ovana... Att vakna kl 8 istället för 9! Jag vet att detta är ett lyxbekymmer men man måste ju få klaga liiiite. Så numera känns det som att jag är trött hela tiden bara för att man är så bortskämd med den där extra timmen. Så nu ligger han på madrassen i vardagsrummet och jag med alla dessa foton som ännu inte kommit in i albumen.... Johan få sova idag så ska jag få göra de imorgon. :-)

För övrigt ska det köpas gran idag! Ska bli väldigt mysigt, med tanke på att jag längtat efter det sen förra julen.
Nån som har förslag på var man kan köpa en?

Kommentarer
Postat av: nina

ååå STACKARS dej som måste upp redan 8. fråga malena vad hon skulle tycka om det. hi hi



graninköpsförslag:

farbror fynd - 49 kr

statiol - 200 kr

icamaxi - 200 kr (där köpte vi en fin en)

2008-12-20 @ 10:29:44
URL: http://torrbollen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja jag kan bara hålla med. Här går vi upp vid fyra nu när tänderna har varit på väg hos Felix. Annars är det halv sju som gäller. Allt efter klockan sex måste få vara okej, iallafall när barnet vaknar utvilat och bara vill mysa och leka.

2008-12-23 @ 16:52:54
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback