-

3 x maränger

2010-10-25 @ 14:00:40



Något som är syndigt gott är maränger och det fina med dom är att dom är inte bara så goda dom är roliga att baka också eftersom man kan göra dom på hur många olika sett som helst. Ett tips är att om man bakat hi-hat cupecakes så tar man marängen som blivit över och sätter fart på fantasin, vi gjorde blå, rosa, stora, små och några fick doppas i choklad, perfekt till fikat.
Tänk bara på att ha låg temperatur i ugnen och öppna den inte förän det är dags att ta ut sötnosarna.


Kommentarer
Postat av: Carola

Vi får ta en bakdag nån gång. Du måste lära mig. Vågar inte ge mig på de själv :p

2010-10-25 @ 15:50:29
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: clara *författaren*

det tycker jag verkligen att vi ska Carola!

2010-10-25 @ 20:35:28
Postat av: Eric

Hur blev hatten den här gången?

2010-10-25 @ 21:18:19
Postat av: Eric

Ska ta och göra en grundlig näringsberäkning på dina cup cakes nästa gång Clara!

2010-10-25 @ 21:19:22
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback