-

Mina surdegar får uppleva olika platser.

2013-07-03 @ 09:38:00
Eftersom surdegsbröd kräver omsorg under många många timmar har jag börjat ta med mig dem när vi åker iväg för att hinna med allt i livet. 
 
Platser jag vänt bröd på:
Ica Maxis parkering
Tofta Strand
Sommarstugan
Bak i bilen
Hos vänner
 
Det enda som krävs är att det ska finnas vatten i närheten eftersom man blir så kladdig om händerna när man vänder degen. Men såhär års trivs degen toppen i bilen så att ta med sig den gör oftast bara susen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny lindström

Ha, ha, du e allt lite galen du, hi hi, på ett bra sätt såklart ;)

2013-07-04 @ 08:33:21
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback