-

Tillbaka i skolbänken = bullbak!

2013-03-11 @ 21:46:00
Ja nu var praktiken slut som sagt. Lite tomt var det allt att inte cykla bort till alla som jag lärt känna de senaste veckorna. Men istället var det bara att sätta fart inför tentan på fredag..... Därmed blev det även bullbak. Fylla på frysen inför vårens utflykter. Jag vet att jag skrytit om dessa bullar tidigare, men de är värda att skrytas om för de smälter bokstavligen i munnen. Man skulle kunna äta ihjäl sig på dessa utan tvivel! Och efter kvällens 90 minuters spinningpass kunde man få njuta av en ynka bulle utan att ha minsta lilla dåliga samvete. 
 

Kommentarer
Postat av: jenny lindströn

Ååå kan man få recept på dessa läckerbitar????

2013-03-12 @ 13:10:56
Postat av: Linda Hanquist

Hej. Har inte lust att lägga upp receptet :-) ser verkligen kanon goda ut.

2013-03-13 @ 08:03:48
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback