-

Konsten att variera sig.

2013-03-29 @ 09:19:00
Det finns inget som är tråkigare när man försöker gå ner i vikt att gå runt och vara hungrig. Man blir grinig, trött, irriterad helt i onödan. Det är därför jag gillar LCHF, man blir mätt och att inte bara äta sallad utan varm mat gör att jag mår bättre och står mig längre, samt att jag slipper topparna och dalarna som jag får när jag äter kolhydrater. 
Och istället för att tänka på allt som man inte får äta så kan man ser allt man får äta, vilket är hur mycket som helst! Och tänker man bara till blir maten inte ett straff utan en njutning, precis som det ska vara.
 
Tidigare i veckan gjorde vi pannkakor enligt 56kilos recept, inte alls dumt! Lite svårt att veta bara hur länge de skulle stekas innan de var färdiga bara. 
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback