-

Bikinin ska åter bli min vän.

2013-03-27 @ 09:10:00
Efter en höst och vinter full med godsaker har det satt sina spår. Så om bikinin ska få sig en ärlig chans denna sommar är det bäst att jag gör något nu. Så jag tänker göra samma sak som förra våren vilket var ett race med LCHF på mitt eget sätt. Det vill säga att jag äter inte sjuka mängder med fett utan jag tar bort kolhydraterna och ersätter som med grönsaker. Samt att jag inte äter efter 19:00 på kvällen. 
Så nu får ni stå ut med mina bilder på omeletter och annat som jag lever på. Självklart kommer fortsätta baka också, men det får någon annan äta upp.
Så vill ni köpa ett eller flera surdegsbröd så får ni ropa till så fixar jag det mer än gärna!
 
 
Dagens frukost blev en omelett med skinka, ost och tomater. Gott och enkelt!

Kommentarer
Postat av: malena

Jo jag!!!! För min bikini är ändå körd ;-)

2013-03-27 @ 13:27:47
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback