-

Angående recepten på bullar och surdegsbröden!

2013-03-13 @ 08:23:00
Va glad jag blir när ni är så många som på olika vis kontaktat mig och vill ha recept på mina bröd och bullar!! Jag har klurat på hur jag ska göra angående recepten då det är så att jag utgår från min husgud tillika bibel Pizza och Bröd som Martin Johansson skrivit. Jag dyrkar boken från pärm till pärm och den inspirerar mig snudd på dagligen. MEN så är det som så att han skriver inte bara ut ett recept sen är det klart. Utan han skriver även hur man ska göra för att lyckas, hur det ska se ut, hur degen ska kännas och det är många och långa förklaringar och därför har jag insett att jag tipsar er alla som också vill smaka dessa bullar och bröd att köpa boken och bli lika brödnördiga som jag. (Brödnörd= positivt laddat ord ;-))
Martin har självklart en blogg som ni kan kolla in här. Där ger han massor av tips och information om hur man lyckas.
Självklart kommer jag fortsätta dela med mig av mina recept när jag bakar sånt som inte kräver en mindre novell. Hoppas att ni inte blir allt för besvikna nu!
 
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback