-

Thank you dagisfröknar!

2013-06-12 @ 21:47:17
Igår var det dags för terminavslutning med dagis. Vårat numera älskade dagis med finfina ungar och en personalgrupp som verkligen tar hand om våra barn. Jag har inte alls varit nöjd tidigare men nu har allt fallit på plats och jag är glad över att barnen har det så bra på Humlan och avdelningen Hagen. Men nu är det dags för Max att bli en Jordhumla efter sommaren med de andra femåringarna. Som ni även förstår då så har vi inte fått plats på dagiset som vi velat byta till här på Terra Nova.
Vi ville ge våra fröknar något som får dem att känna sig uppskattade, så vi plockade liljekonvalj och bakade surdegsbröd. Jag vet att de uppskattar bröden eftersom Max bjudit avdelningen på det tidigare till mellis. 
 
Efter åkte vi ner till Joda och åt middag och firade sommarlov. Solen låg på och hela kvällen var som en dröm. Ett bra sett att börja sommaren på. 
 
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback