-

Möte om fotografering av bröllopspar.

2013-06-09 @ 18:56:00
Att få dela andras  bröllopsdag och få äran att föreviga den genom att ta deras fotografier är en ren ära. Denna gången ska jag fota ett härligt par med en söt liten plutt som jag ska lyckas charma. Men efter dagens möte känns det som att det ska ordna sig, vi kom bra överrens ganska fort redan direkt idag. Barn är den största utmaningen att fota, som tur är brukar barn gilla mig och jag gillar dem. 
 
För övrigt är nu renovering i full gång här hemma. Men vi passade även på att ta några timmars vila i sommarstugan med mamma och pappa, barnen badade tom i havet! Jag och Johan badade fötterna och det fick räcka för oss. ;)
 
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback