-

Jag har bakningen i blodet.

2013-06-30 @ 09:00:00
 
Inte så konstigt att jag tycker att det är kul att baka när min mamma alltid har varit duktig och en förebild. Denna urgoda tårta gjorde hon till midsommar, smultronen hade vi plockat själva och utvecklade tårtan till en helt ny nivå. Så just nu önskar jag att dygnet hade ännu fler timmar så jag utöver renovering, familj och jobb skulle hinna baka mer, just nu ekar våra kaklådor tomt.... Och lär säkert få göra det ett tag till... Men vi får iaf fint hemma. :-)
 
 

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback