-

Jag tror på det vackra.

2013-07-02 @ 11:12:00
Barnen och jag gick ut efter att ha slappat i sängen en lång stund och plockade av de mogna jordgubbarna och sen fick de skära och göra en riktig mysfrukost. För nog smakar saker bättre när de serveras fint och man odlat jordgubbarna själv. Jordgubbar är lika gott oavsett, men jag tror att våra gubbar är något godare än alla andra jordgubbar i hela världen. Det kan vara så att jag är något partisk i det hela då.... ;-)
Men vi njöt av frukosten lite extra innan det var dags att börja dagen. Just nu tar vi det så lugnt det bara går, vi gör allt för att återhämta krafterna hela familjen.
 
Idag kommer Ä N T L I G E N ett proffs som ska fixa golvet i tvättstugen så imorgon ska det bli klart!! Det är så man vill grina av lycka. Att äntligen ha en hel tvättstuga och entré som gör att man känner sig välkommen när man kommer hem och inte ett halvfärdigt renoveringsobjekt... 
 
Att äta frukost ur fina skålar gör frukosten extra god, det tycker i alla fall jag och Hugo.
 

Kommentarer
Postat av: Emmelie - Mamma till Ebba och Hugo.

Åh de där ser ju himla gott ut! Har likadan skål, fast i grått:D , passade perfekt att ha julgodiset i på bordet.

Svar: Ja dom är så fina! Och det bästa att man kan ha precis allt i dom. ;)
clara

2013-07-02 @ 12:02:03
URL: http://www.emmgus.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback