-

Fru Lycklig

2012-11-01 @ 11:00:00
  Två härliga månader som gifta. Jag kan inte annat än att vara övertygad om att jag gjorde världens kap när jag den iskalla natten 2006 högg tag i Johan på krogen. Att våga leva livet med Johan är underbart. Det händer så mycket runt oss, det bästa som hänt är såklart Max och Hugo. Men det fina med att leva tillsammans med Johan är vardagen. Att få känna sig älskad och att det spelar ingen roll om det är lördag eller tisdag kvittar. Vi älskar att känna lyx i vardagen. Det är nog det som gör att jag älskar att vara numera Fru Törngren. För det är inte för inte som det är en tomhet att ge upp sitt namn, en del av min identitet. Men att vara en helhet är det en självklarhet, då hoppar jag gärna "från en gren till en annan gren" som min pappa sa under sitt tal på bröllopet.
 
Foto taget av Nina Ruthström.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback