-

Går mig själv på nerverna!

2012-07-29 @ 21:36:05

Vaknade idag med att svullnaden lagt sig i knät, visst är det ännu svullet men mycket bättre. Nu gör det bara sådär sjukt ont när jag böjer benet och går på ojämna ytor, typ grinar när jag går i trappen. Men jag ringde jobbet idag och sa att jag kommer tillbaka tidigare än vad som var sagt och det känns bra för jag är hopplös på att inte göra något, så idag har det bakats så det stått härliga till! Både levainbröd och baguetter, himla fint till dagens middag som åts på balkongen till blixtar och dunder.

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-1/237094/images/2012/pic_50158e19e087c304f9000011.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Sarah

Åh, kan man inte få beställa en limpa? :)
Hur är det med knät? Såg på Instagram att du var tillbaka på sjukan pga. det. Hoppas det snart bir bra!

2012-08-06 @ 19:08:38
URL: http://gundel.blogg.se
Postat av: Sarah

Åh, kan man inte få beställa en limpa? :)
Hur är det med knät? Såg på Instagram att du var tillbaka på sjukan pga. det. Hoppas det snart bir bra!

Svar: Visst kan du det! Någon dag nästa vecka? :-) Knät är som det är, hopplöst (hahahaha!!).... Ska tillbaka nästa vecka och kolla upp det igen..
clara

2012-08-06 @ 19:08:53
URL: http://gundel.blogg.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback