-

Första veckan avklarad på kirurgavdelningen

2012-01-29 @ 07:55:38
Till en början måste jag säga att det är himla trevligt att vara där utan att vara inskriven. Utan istället få stå på andra sidan, blanda mediciner, dropp men även få ha hand om patienterna såklart! Det är en bra avdelning att starta på eftersom alla olika patienter ligger hos oss och det gör att jag får se och uppleva det mesta. Kan sammanfatta det hela som SPÄNNANDE! Handledarna är toppen, jag känner verkligen att de vill att jag ska lära mig så mycket det bra går, de grillar mig med frågor och dom är underbara mot patienterna. Helt enkelt, jag trivs. Men idag är det skönt med en dag ledigt, ska dock lämna in ett arbete ikväll om dibetes, nutrition och empowerment. Och det ska vara hårt knutet till litteratur... Där har ni min söndagskväll... Men idag väntar pulkaåkning, loppis samt gardiner till Max rum som ska sys. Helt enkelt, en härlig dag!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback