-

Det är inte svårt att gå ner i vikt när man erbjuds det här.

2012-04-17 @ 09:43:10
Detta är inte vad jag kallar banta, utan lyxmiddag. Med ostskinksallad med nybakadbröd där smöret smälter. Eftersom jag inte vill utesluta något fullt ut ska man kunna unna det man gillar, men i lagom mängder. Och det är väl just det som varit mitt problem tidiagre, lagom..... Jag vill ha övermycket av allt det goda... Men nu inser jag att jag uppskattar hellre lite av allt en att utesluta vissa saker helt. Och bröd kommer då inte överge i första taget. Dock märker jag på magen att den mår mycket bättre av surdeg än av vanligt jästbröd. Så det betyder att jag får fortsätta baka.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback