-

Jag lockades av paradisets äpple.

2011-09-16 @ 22:13:35


Sen jag var liten har jag varit allergisk mot typ allt nyttigt. Men som ni tidigare sett har graviditeterna gjort susen med mig. Så nu i veckan vågade jag testa ett äpple och det gick både bra och dåligt. Till en början gick det fin och det var sååå gott! Men rätt som det var började det klia och svälla i halsen. Men inte så allvarligt, så det gav sig efter en stund. Jag är mest nöjd med att jag vågade smaka, trots allt så har jag bara dåliga minnen en färska äpplen. Som när jag fick en droppe saft i ögat på högstadiet och fick jätteögat Allan. Eller som när man satt på bussen och någon tog upp ett äpple och jag fick svårt att andas. Men jag hoppas nu att jag kan provisera reaktionen så att jag sen kan äta ett helt äpple, dels för att det är gott, smidigt och nyttigt på samma gång.

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback