-

Höstens måste!

2011-09-15 @ 21:26:05
Nu har det varit tyst här ett par dagar, jag pluggar så ögonen blöder och leker med småkillarna när tid ges och inte att glömma. JAG har börjat träna igen, på riktigt!! Sen i måndags har jag tränat varje dag, f-moves och massa spinning och det är så himla kul! Jag som alltid varit rädd för spinning kliver nu (tjockare än någonsin) in i spinningsalen, trampar som en toka och har sååååå K U L!! Helt galet!

Så jag överraskade Johan med lite höstlyx, varm choklad med skummad mjölk och marsmallows på. Det är så sjukt gott när marsmallowsen smälter ner i chokladen och på botten överraskade en dumlekola. Smarr smarr smarr!!


För nog är man värd något extra smarrigt när man satt sitt första VG på
högskolenivå, jag är så stolt!


Kommentarer
Postat av: Elin

Min guuuud va gott det ser ut! Du har verkligen känsla!

2011-09-15 @ 22:10:06
Postat av: Emmelie

Åh allt du gör ser så glammigt och vardagslycigt ut. Fan att du bor så långt bort, annars hade jag bjudit in mig själv för längesedan ;) Lycka till med träning!

2011-09-16 @ 07:27:06
URL: http://emmgus.blogg.se/
Postat av: stina

Grymt! Grattis! Spinning är jag också livrädd för. Verkar alldeles för jobbigt, ha ha!



Vad är f-moves? Kram Stina

2011-09-16 @ 13:10:02
URL: http://fladdor.se
Postat av: Jenny

Jag är också stolt över dig!!

2011-09-16 @ 18:52:32
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback