-

Första dagen på praktiken.

2011-10-31 @ 18:44:59
Idag har vi smällt av första dagen på praktiken. Nu ska ja tillbringa de kommande två veckorna på Vårdcentralen Visby norr. Äntligen får man facea verkligheten. Det är spännande och ovant! Att nu utöva sina färdigheter irl kräver mod att våga tro på sig själv, att känna att jag är duktig och jag kan! En bra sak med denna praktik är att jag får se, uppleva och göra allt som vi läst om innan. Efter lunch satte huvudvärken in och sen jag kom hem har jag varit sängliggandes... Gick upp en stund för lite mat men nu ligger jag här igen, det enda mål som finns ikväll är en rask promenad. Jag håller på att deppa ihop för att jag inte kan träna och jag har två kilo till som jag ska gå ner under november..... Gooooood luck till mig......

Kommentarer
Postat av: Catti

Släpp kraven vännen! Det viktigaste är att du blir av med huvudvärken och tar det lugnt.

När du mår bra igen så kan också börja träna igen.

Ta det lugnt och vila människa!

Massa kramar

2011-10-31 @ 19:39:42
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: malena

ta det lugnt snälla clara du hinner träna i framtiden och vad det gäller din praktik, så får man passa sig för att bli sjuk nu då hihihihi.

2011-10-31 @ 20:52:58
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback