-

Ljuva sömn.

2011-11-01 @ 06:19:07
Till en början, det blev ingen promenad igår. Jag somnade..... Och vaknade för en timme sen av Hugos kissiga stinkandes blöja i ansiktet.... Flyttade honom och insåg att jdet stod välling på schemat, sen vilade vi en stund till. Vilket nog var tur... Men nu är jag vaken och ligger här och njuter av att känna mig utvilad. Idag ska jag ha VFU på lab, med andra ord ta prover på folk, samt att vi ska ha mottagning idag. Igår hade vi mest hembesök. Tror att jag kommer få lära mig massor idag! Hoppas bara att huvudet håller hela vägen....

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback