-

Hugo BOSS(en)

2011-11-22 @ 13:47:25
Mitt rara lilla harmoniska fina lilla barn som endast vill sitta och läsa böcker, prata politik och frågar om inte mamma och pappa vill sova en hel natt utan att han stoppar upp sin bak i mammas ansikte. Nja inte riktigt så, han är en ligist av guds nåde! Han klättrar på allt, vägrar förstå att han bara är ett år, skriker, bits, slåss och har ett tempramet som inte liknar något. Men i samma veva så är han nog även den näst gladaste (Max är den gladaste) unge jag vet, han kan inte gå normalt utan dansar fram, han pussas och kramas och har humor och får alla att skratta. Jag har bara inte hunnit med, om en månad är min bebis 1,5 år! Jag som ännu kan känna hans rörelser i min mage när jag tänker tillbaks. Min lilla lilla Hugo Boss


Här ligger jag och klurar på saker jag ska hitta på bara jag lärt mig att gå, den listan kommer bli lång och mamma och pappa kommer smälla av ett par gånger varje dag!! Höhöhöhö!!

Kommentarer
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback