-

Jag trodde han var död.

2011-06-04 @ 09:14:57
Efter en dag på stranden igår och en väldigt god middag som ätits på balkongen vändes lyckan till total förtvivlan. Rent utan den värsta stunden i mitt liv skulle uppstå. Max började rada upp sina djur och Hugo förstörde hans lek så han blev förflyttad till köket där Johan diskade, in till köket stängdes dörren och för en liten stund var allt lugn tills jag hörde det värsta braket i mitt liv, jag trodde att hela köket rasade in och min enda tanke var att om någon finns under detta brak finns man inte mer. Så i panik springer jag till köket och hittar Hugo i Johans famn och spisen mitt på golvet... Lillebror hade alltså lyckats på en millisekund klättra upp på handtaget där plåterna ligger och lyckats välta med hela spisen över sig. Panik! Jag ringer 112, de skickar en ambulans, panik hemma, ambulansen kommer, ner till sjukhuset, träffa läkare som tvekar med röntgen av lungorna direkt, men det avvaktar man med, men inlagda blir vi och väl omhändertagna på barnavdelningen där de kollat blodtrycket hela natten. Som ett mirakel så idag är han sig själv igen men han rosslar när han andas djupt. Och jag och Johan klandras oss själva för det som hänt, inte för våra liv hade vi kunnat tro att folk inte sätter fast en spis när man byter. Och just nu tackar vi bara våran lyckliga stjärna att Hugo lever och mår bra.

Kommentarer
Postat av: Carola

Gud vad läskigt vännen! Skönt att de gick hyvsat bra trots allt. Kramar till er

2011-06-04 @ 09:37:52
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: Catti

Hu, Jag bara ryser. Vad skönt att det gick bra under omständigheterna.

kramkram till alla

2011-06-04 @ 11:32:19
URL: http://catti.blogg.se/
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Usch fy fan rent ut sagt. Tack och lov att han mår bra under omständigheterna. Kram till er

2011-06-04 @ 22:44:14
URL: http://ninaruthstrom.se
Postat av: petra

hej gumman. usch läskigt, förstår att det varit några omtumlande dagar, skönt att allt blev bra till slut. Hoppas ni får det lugnt nu och att ni kan få sommarlov.. många kramar

2011-06-04 @ 23:25:37
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback