-

Tidernas semla!

2011-02-10 @ 14:11:03
Idag har jag haft mitt första seminarium via Skype och det gick över all förväntan måste jag säga, bra lärare och trevliga studenter. Och det var tur med tanke på att jag inte är pigg alls. Natten var hemsk, båda barnen började hosta så att de kräktes ner, sig själva och sängarna och jag mådder pyton. Idag går jag på alvedon och mår ännu illa så det heter duga.
Under seminariet var Johan iväg med småkillarna för att inte störa och dessutom så kom dom hem med semlor från Brödboden på södertorg. Det är mycket möjligt att det är de godaste semlorna i vårat land, värda varenda krona, trots att dom är ganska dyra. Så har ni vägarna förbi så passa på för dom är som sagt helt fantastiska!!
(dock ångarade jag mig efter med tanke på att jag mr illa och det gjorde inte saken bättre....)


Kommentarer
Postat av: Tove

Frågan är om inte dom vi åt här hemma igår ändå tog priset, dom borde du testa i Gbg nån gång!! :)

2011-02-10 @ 14:57:50
URL: http://tovisens.blogg.se/
Postat av: sarah

Hej.

jag tror jag mötte er idag, strax innan 17 utanför solbergabadet! Jag kände inte igen varken dig eller johan, Utan det var söta Max jag kände igen! Om det nu var ni förståss!

2011-02-11 @ 20:05:05
URL: http://posedesign.blogspot.com
Postat av: clara *författaren*

Nog var det vi alltid. :)

Hu vilket väder det var!

2011-02-11 @ 22:48:58
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback