-

50 dagar tills Mini ska vräkas.

2010-05-17 @ 06:10:47
50 dagar kvar tills när Mini ska kläckas heter det. En halv evighet! Inatt har jag nog sovit en timme på sin höjd, detta innebär att jag är mer ostabil än ett asplöv. Och som om detta vore nog så har Max dagis "stängd dag" idag så han ska vara hemma med mig eftersom Johan måste till skolan... Ååååååh vad jag ser fram emot denna dag! Jag önskar att jag skulle kunna åka ner till BB ikväll och sova där men då har Johan möte med stuveriet nere vid båten klockan 23:00!!! Tur att man inte är svartsjuk iaf. Men det låter totalt sinnessjukt jag vet...Så då måste nån vara hemma hos Max och nån får bli jag.....

Så grattis till 50 till dagar i helvetet!

(glöm inte bort att gissa vad som finns i magen, i spalten till vänster)

Kommentarer
Postat av: Carola

Hade jag inte haft båda barnen hemma hade jag kommit och lekt med Max.

2010-05-17 @ 07:57:47
URL: http://gutecarra.blogg.se/
Postat av: clara *författaren*

du är för go du Carola! tack för att jag har dig som vän!

2010-05-17 @ 12:18:43
URL: http://cklaris.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback