-

Bajsmaskin i lyxförpackning

2010-06-29 @ 21:31:35
Det är inte klokt hur någon så liten kan bajsa så ofta som våran Lillebror, vi byter blöjor i parti och minut! Tom Max som just nu är inne i jordens bajsperiod och knappt pratar annat än bajs har tröttnat på Lillebrors bajsvanor. Och idag tog Lillebror priset.... Vi lånade Johans föräldrars bassäng för att svalka Max och Johan lite och själv höll jag mig i skuggan med Lillebror vid bröstet. Där somnade han och jag la honom i vagnen, därifrån hördes jordens B R A K! Så det var bara att byta på honom, men med den ovana av att Lillebror inte är som Max var (han kissade eller bajsade ALDRIG utanför blöjan) så påbörjade jag bytet i vagnen............. Ganska fort bajsade han lite till men det fångade jag med blöjan, kände mig helnöjd och då kom jättebajsen över vagn, täcke, lakan, mig, hans byxor mm..... Så ikväll har jag tvättat och lärt mig en läxa, det kommer dröja innan vi byter blöja i vagnen igen.


Ingen kan bajsa som våran Lillebror....

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj oj oj. vi kan lära er alla tips. Mars var en poopmachine av rang. På lördag åker vi till ön, och blir jag bara av med den här hemska förkylningen, så ska det bli presenter till både Max och lillebror. Hurra.

2010-06-30 @ 08:23:19
Postat av: Jenni

Vilken bajsmaskin ni fått :)

Ska bli kul att få se vad vi får om några veckor. kanske också är en bajsmaskin eller som jag befarar en skrik maskin :)

2010-06-30 @ 09:03:54
URL: http://flumrutan.blogg.se/
Postat av: LeeLoo

haha, vilken liten bajskille! Så söt, man kan liksom inte tro att en sån liten kille kan bajsa så mkt! ;-)

2010-07-01 @ 01:21:17
URL: http://leelooos.blogg.se/
Postat av: Struten i Obryta

Tänker på den G-låten...Ingen kan bajsa som viiiii wöööh uaua...hähähä

2010-07-12 @ 19:41:21
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback