-

Hugo en månad!

2010-07-24 @ 10:16:39


Nu är det en månad sen som dom plockade ut Hugo från min mage som sen har lämnat tidernas vackraste ärr efter sig. Ett ärr som jag är stolt över för det är inte som andra ärr som betyder något dåligt utan tvärt om, det är ett ärr jag blir lycklig av att se, ett ärr som står för liv. Och liv är just vad Hugo står för, dygnet runt. 
  Tänk att det är en månad sen som jag lade mig på operationsbordet med vatten som rann hela tiden och hur fruktansvärt rädd jag var innan ryggbedövningen var satt och gjort sitt. Hur jag och Johan bara väntade som barn väntar på julklapparna på julafton, men skillnaden var att tiden gick inte långsamt utan fort, det sa bara "uvääää" rätt som det var redan där som Hugo satte sitt "uväää" på kartan, för det betyder att han är sällskapssjuk så det står härliga till, inte en måltid har ätits utan att han hängt med vid bordet, lika så vill han inte sova själv, utan allt vill han göra tillsammans med oss och självklart i famnen hos någon av oss. Och ofta räcker inte det utan han ska snutta och äta helst 25 timmar per dygn, så jag känner mig som 7eleven (öppet dygnet runt med matservering).
  

Hugos lista:

Vaken längre stunder.
Gillar sina nappar, men är inte övertokig i dom.
Ler då och då.
Pratade första gången idag.
Pruttar massor.
Rapar efter varje måltid.
Håller blicken stadig.
Äter massor.
Gillar vagnen.
Gillar att åka bil.
Är halvstadig i nacken, men behöver ännu stöd.





älskad

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Grattis fina Hugo!

2010-07-24 @ 11:11:08
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
Postat av: Catti

Vad fin han är. Grattis till Hugo.

2010-07-25 @ 14:46:58
URL: http://catti.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback