-

Min lilla pojk.

2010-02-23 @ 21:50:24
Min lilla pojk ska på maskerad på sitt dagis och det ska bli så himla kul tycker både jag och Johan. Max för sin del har ingen aning om vad som kommer hända, vi pratar inte om saker som ska göras längre bort än tio minuter, förutom att Mini ska komma till oss i sommar. Tillbaka till det som inlägget handlar om.... Maskeraden! Det kommer va med Astrid Lindgrens tema, som direkt tema håller dom på med Pippi Långstrump till Max stora glädje. Så vi funderar på om han ska vara någon karaktär där eller om han ska vara någon helt annan som Astrid Lindgren skrivit. Så har ni förslag så BRING IT!!! Förslag vi har är rumpnisse, Tommy, Katla (han har en drakedräkt) eller kanske Bamse (Lotta på bråkmakargatans gosedjur). Något han INTE kommer va är Pippi eller Emil, så tråkig får man bara inte va!

Så har ni idéer på någon/något han kan va, SKRIV!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Byggare Bob ju!

2010-02-23 @ 22:04:15
Postat av: clara

hahahahahaha! Du är underbar!!!

2010-02-23 @ 22:06:22
URL: http://cklaris.blogg.se/
Postat av: Jenny

HAHA..fan va seg jag är, när skrev Astrid Byggare Bob egentligen?!



Nu kreverade jag av garv här hemma i soffan!



2010-02-23 @ 22:11:26
Postat av: clara

Snacka om att fröknarna skulle bli snopna när Max kommer som Byggare Bob. Hahahaha!

Så himla kul så det är inte klokt!!

2010-02-23 @ 22:20:40
Postat av: astrid

karlsson på taket :D eller nils karlsson pyssling kanske? :D

2010-02-24 @ 08:01:50
Postat av: malena

TYcker med karlsson på taket eller rasmus på luffen!

2010-02-24 @ 16:09:08
URL: http://vimsigmamma.blogg.se/
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback