-

Godkänd med stjärna i kanten.

2010-08-09 @ 17:19:34
Självklart är det våran lilla Hugo jag pratar om som så fint gick igenom dagens läkarbesök. Det var ett rutin-en-månaders-kontroll som skulle genomföras och som han visade upp sin bästa sida, trots sin fisgula färg. Men doktorn tyckte att han var fin ändå och att han klarade redan nu tvåmånaders testen så gissa om vi är lyckliga som har haft lyckan att få TVÅ helt perfekta söner?! Det värmer i hjärtat kan jag lova.

Jag som började banta igår ska äta pizza till middag idag..... Så gick det med den bantningen, MEN jag lider inte av det och gör andra det så titta bort tills dagen kommer då jag vill ta tag i vikten på riktigt.

Kommentarer
Postat av: Nina Ruthström - bloggar från spinnsidan

Härligt att han fick en stämpel i rumpan han med.

Pizza låter roligare än att banta. Är man livsnjutare så är man ;-)

Har svårt att tro att någon frivilligt tittar bort från din vackra skapelse, JAG skulle då inte göra det.

Kram

2010-08-09 @ 20:25:06
URL: http://bloggande.ninaruthstrom.se
....................

Du glömmer väl inte bort att du kan bli prenumerant på min blogg på bloglovin.

bloglovin

Kommentera gärna men lämna ett namn så jag vet vem du är.



Kommentera inlägget:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin
Trackback